Apa micelara 3 in 1 si demachiantul cu dublu efect de la NIVEA

Apa micelara 3 in 1 potrivita pentru toate tipurile de ten

DSC_0010

Asa arata sticluta cu apa micelara 3 in 1 pentru toate tipurile de ten, are 200 ml, o sticluta usor de utilizat si cu o forma placuta.

DSC_0012

Imi cer scuze pentru bucatica lipsa din eticheta.

DSC_0013

Am pus poza sa vedeti si ce ingrediente contine.

parerea mea

Apa micelara are o formula usoara, care curata in profunzime pielea.

Mi se pare ca imi usuca usor pielea, dar nu il vad neaparat ca pe un dezavantaj, pentru ca folosesc o crema hidratanta imediat dupa.

Chiar lasa o senzatie de piele curata si reimprospatata.

Demachiantul bifazic pentu ochi

DSC_0008

Trebuie agitat foarte bine inainte de folosire si aplicat pe o discheta demachianta. Curata foarte usor machiajul, cu o singura miscare machiajul este curatat in proportie de 80%, ceea ce mie mi se pare foarte bine, deoarece nu iriti ochii, mai ales daca aveti o pereche de ochisori mega sensibili ca ai mei.

Foarte multumita de acest produs, nu irita si dupa cum ziceam si mai sus curata foarte bine!

Am folosit si minunatele servetele demachiante tot din gama NIVEA, dar din pacate nu mai am ambalajul sa vi-l arat. Curata foarte bine si acelea, mai ales daca sunteti pe graba. Cand am scos primul servetel din plic am fost foarte placut surprinsa deoarece are mirosul cremei din cutiuta albastra NIVEA, mirosul copilariei :).

Am atasat inca o poza cu cele doua produse de care v-am spus mai sus si v-am aratat si tava facuta de mine cu ajutorul servetelelor.

DSC_0002

Sper ca articolul sa va fie unul de folos!

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

