Paleta pentru conturarea fetei Nyx Highlight& Contour Pro Palette/ cum putem repara o paleta cu adevarat distrusa

Cum putem repara o paleta cu adevarat distrusa?

paleta-pentru-conturarea-fetei-1216f4510cc53a90afc-highlight_contour_pro_palette_nyx

Aceasta era minunata paleta castigata la un concurs cu sponsorizare NYX sustinut pe o pagina de bloggerita. Cand am vazut ca am castigat aceasta minunata paleta eram in al noulea cer efectiv, atat de nerabdatoare sa ajunga pe mainile mele si sa ii pot testa minunile.

Cu ajutorul Postei Romane si a celor care isi bat cu adevarat joc de colete, aceasta trusa care fusese impachetata corespunzator in bule, apoi in plic cu bule pentru atenuarea socurilor, avea chiar si o fundita pusa de la amabila bloggerita, a ajuns cam asa:

13956789_1182069171856065_2017253345_n

Cand am realizat stadiul in care se afla paleta…am scos-o la aer pe balcon, ca sa nu fac mizerie in casa…

13933548_1182069195189396_1979880095_n

Si dupa cum vedeti… o mare de praf. Ma durea inima sa o vad asa, si am inceput sa scobesc usor prin ramasitele acestei palete.

Am luat o forfecuta dupa cum vedeti si am scos fiecare fard din gaurica lui, ca sa spun asa. Am luat o penseta , mai multe foi albe curate, alcool izopropilic, folie alimentara de plastic, o pensula obisnuita de fard, nici prea mare nici prea mica si dischete demachiante.

Dupa ce am scos toate fardurile din ea, am inceput sa curat trusa goala foarte bine cu ajutorul dischetelor si alcoolului. A iesit luna, bineinteles si am pus-o deoparte.

Am scuturat praful din 3 recipienti de fard, pentru a le putea separa si am curatat foarte bine.

Am cules fiecare bucatica mai mare de fard din ramasite, cum se vede unde trebuia sa fie a doua si a treia culoare, cu pensula le-am desprafuit cat de bine am putut si le-am asezat dupa nuante pe foile albe curate.

Cand am ajuns la ultima nuanta, cea mai inchisa, am sesizat ca era aproape intreaga, doar cu o mica bucatica lipsa. Am fost extrem de fericita si a fost prima care si-a facut loc inapoi in trusa. Apoi am continuat si cu celelalte culori.

Sper ca nu va asteptati ca au putut sa iasa culorile perfecte asa cum erau in trusa originala, pentru ca acest lucru, sincer va spun, era chiar IMPOSIBIL.

 Am completat toate suporturile de farduri cu ce am reusit sa adun din fiecare nuanta, la unele era chiar praf, dar am zis totusi sa nu il arunc, a iesit un fel de mozaic, am luat alcoolul intr-o mana si am udat cat de bine am putut bucatelele de fard. Apoi am presat folia alimentara de plastic deasupra si cu o lingura am presat totul pana a ajuns la un statiu omogen ca sa zic asa.

Dupa vreo trei ore de munca as putea spune, ca a iesit ceva din trusa, ceva utilizabil. Nuantele sunt cu adevarat minunate si rezistente, oferind o conturare perfecta a tenului.

Am testat-o atunci cand am avut nevoie de un machiaj de seara pentru botez si am fost multumita de rezultate.

Nu va mai tin cu vorba, trusa arata cam asa acum:

13989678_1182069185189397_871559823_n

De primele 2 nuante si de ultima, sunt 100% multumita, chiar daca nu mai au aceeasi cantitate, dar nuantele au iesit perfect curate. Celelalte o sa le folosesc ca si farduri de pleoape, deoarece imi place pigmentatia lor.

Alcoolul izopropilic se evapora, nu va produce iritatii, si este foarte util pentru dezinfectarea ustensilelor de machiaj sau chiar a fardurilor. Gasiti un litru cam la pretul de 17 lei, este foarte convenabil, am aflat de la o prietena minunata Cristina Tantar, care este si un make-up artist de exceptie.

Mai multe detalii despre trusa originala NYX:

  • Greutate: 8 x 2.7g
  • Valabilitate: 6 luni de la deschiderea produsului
  • Ingrediente: Talc, Polymethyl Methacrylate, Boron Nitride, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Lauroyl Lysine, Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone, Dimethicone, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Zinc Stearate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Red 6 (CI 15850).

Sursa detaliilor: (http://www.makeup-shop.ro/pagina/produs/categorie/fata/iluminator/produs.4758-paleta-pentru-conturarea-fetei-nyx-highlight-and-amp-contour-pro-palette)

Sper ca v-am fost de ajutor, o paleta se poate repara usor, sau un fard scapat pe jos cu tot ce v-am zis mai sus, la mine a fost de munca, dar m-am incapatanat sa pot folosi ceva din aceasta trusa si ma bucur ca am reusit.

semnatura

 

2 gânduri despre “Paleta pentru conturarea fetei Nyx Highlight& Contour Pro Palette/ cum putem repara o paleta cu adevarat distrusa

Lasa un comentariu

