L’erbolario Frescaessenza fluid body cream with extract of Lime leaves and a harmonious balance of Woods

Am primit aceasta lotiune minunata de corp frumos ambalata intr-un saculet (cel de sus din poza) impreuna cu o minunata agenda.

Aveti mai jos o poza sa vedeti produsul in detaliu
DSC_0006

Este fabricata in Italia, asa cum este mentionat pe spatele recipientului din poza de mai jos si are o greutate de 200 gr.

Contine urmatoarele uleiuri: sofranel, fistic si mastic, care ajuta la hranirea in profunzime a pielii.

DSC_0007

Crema trebuie folosita in termen de 12 luni de la deschidere pentru a putea profita la maximum de calitatile acesteia.

DSC_0010

Are un aplicator extrem de usor de folosit, efectiv se apasa pe capac si se deschide foarte usor,  asigurand o aplicare precisa exact unde dorim.

Recipientul meu este consumat cam pe jumatate, dar daca va ganditi ca nu veti putea scoate toata crema din recipient cu usurinta, va pot da o veste foarte buna, capacul se desurubeaza si puteti folosi pana la ultima picatura.

DSC_0012

Lotiunea este alba si incredibil de frumos parfumata, nu este un miros dulce, ci as putea spune ca este o aroma revigoranta care se pastreaza pe tot parcursul zilei, cateodata chiar mai bine decat un parfum.

14017808_1184731754923140_1136517502_n

Am pus poza de mai jos ca sa ii puteti observa consistenta, nu este nici untoasa, dar nici foarte laptoasa, as putea sa zic undeva la mijloc, dar intra foarte repede in piele cu ajutorul catorva miscari circulare, hidratand si lasand pielii o aroma de neuitat.

13942474_1184731861589796_1374873095_n

parerea mea

Probabil deja din descriere v-am facut o impresie buna despre produs, pentru ca eu am o parere foarte buna despre el.

In primul rand mi-a  placut foarte mult modul de ambalare, acel saculet care protejeaza recipientul de razele solare, pentru ca produsul sa nu isi piarda din proprietati, precum si sticluta este facuta dintr-un plastic destul de gros pentru a proteja cat mai bine continutul.

Aceste lucruri insa, ar fi mai putin importante daca un produs nu ar fi cu adevarat bun, dar aceasta lotiune este una excelenta.

Am folosit-o imediat dupa epilare si nu am avut parte de iritatii sau alte reactii cauzate de parfumul ei, pentru ca este o crema NATURALA foarte parfumata, dupa cum am spus si mai sus aroma dureaza pe tot parcursul zilei.

Lasa pielea fina si catifelata si pe deasupra incredibil de parfumata, nu stiu ce mi-as putea dori mai mult!

O puteti gasi in farmaciile Sensiblu, in acest moment chiar aceste produse intra intr-o oferta speciala, la cumpararea a doua produse identice sau diferite din aceasta gama, din pretul celei de-a doua bucati veti plati cu 50% mai putin.

Aceste produse chiar merita testate daca inca nu v-am convins, sunt sigura ca parfumul lor va ramane intiparit in amintiri!

semnatura

Lasa un comentariu

