7th Heaven Masca de fata peel-off cu miere de manuka/ Manuka Honey Peel-Off

Astazi am testat aceasta masca de la 7th Heaven si parca este intradevar rupta din rai!

DSC_0004

Am atasat si spatele plicului cu masca pentru a putea vedea in detaliu ambalajul cap coada, masca are 10ml si este mai mult decat suficienta cantitatea pentru fata si pentru gat.

DSC_0006

Aveti in poza de mai jos descrierea si instructiunile de folosire, pentru a le vizualiza mai bine.

DSC_0008

Miroase intradevar minunat, a miere si arata la fel ca mierea, este chiar usor lipicioasa, dar se aplica foarte usor cu mana intr-un strat mai grosut pentru a o putea dezlipi cu usurinta.

DSC_0009

Cam asa arata dupa ce se usuca si se dezlipeste foarte usor, lasand un ten atat de neted si curat incat nu mi-a venit sa cred.

DSC_0022

parerea mea

Aceasta masca isi merita cu adevarat banii, am vazut ca pretul ei variaza intre 6-10 lei, depinde de magazin.

Mi se pare perfecta atat pentru un ten normal, cat si pentru un ten uscat sau gras. Nu lasa pielea grasa dupa utilizare, ci este perfect curata. Eu nu am avut probleme nici cu iritatiile, desi am tenul foarte sensibil.

Cum am spus si mai sus la 10 ml este de ajuns si pentru fata si pentru gat, eu am dorit sa imi rasfat si zona gatului, asa ca am aplicat-o cu incredere si nu am regretat.

Dupa ce se usuca m-am chinuit putin sa zambesc, pentru a o putea dezlipi de la un colt, s-a luat toata aproape dintr o singura miscare, cu foarte mare usurinta.

Daca va mai raman urme de masca pe fata le puteti inlatura cu usurinta cu un prosop umed.

Aceasta masca este cu adevarat un rasfat, miroase si bine si in plus are si un efect minunat asupra pielii.

Cu siguranta o sa folosesc acest produs si cu alte ocazii si o sa va mai scriu parerea mea despre mastile de fata daca va plac postarile de genul acesta.

semnatura.

Lasa un comentariu

