In her wake K.A.Tucker

 

Cu siguranta ati auzit despre cartea “zece respiratii scurte”  este chiar ultimul meu articol, o carte cu adevarat minunata, care mi-a patruns pana in suflet, dar probabil nu stiti ca pe GoodReads aceasta carte numita 10 respiratii scurte este o a doua carte de fapt, prima se numeste” in her wake”, inca nu este tradusa si se gaseste doar in limba engleza. Ei bine, eu am citit prima oara 10 respiratii si cum am aflat de existenta acestei carti am citit-o pe nerasuflate. Este de fapt povestea lui Cole, sau dupa noul nume Trent Emerson, in care povesteste cu lux de amanunte ce s-a intamplat de fapt inaintea accidentului si chiar si dupa cu el, pana in momentul in care s-a intalnit fata in fata cu Kacey ca si vecini.

Acea intalnire nu a fost intamplatoare si probabil v-ati dat seama de asta cand ati terminat cartea 10 respiratii scurte,Trent a fost un fel de inger pazitor pentru Kacey, deoarece intr-o forma sau alta se simte vinovat pentru ce s-a intamplat in acea noapte.

Pierderea celor doi prieteni Sasha si Derek il distrug pe Cole putin cate putin in fiecare zi, in fiecare noapte si in absolut fiecare cosmar acestia ii sunt prezenti si amintirea lor ii provoaca rani adanci in suflet, rani care nu pot fi vindecate atat de usor.

Cole era intr-o relatie cu sora prietenului sau cel mai bun (Sasha), numita Madison, era relatia perfecta as putea spune dupa cum o descrie acesta inainte de accident, dar dupa aceea si aceasta relatie s-a stins usor usor.  Ii era foarte greu sa fie cu ea, deoarece ii amintea continuu de prietenul sau, si ochii ei albastrii erau asemanatori cu ai fratelui sau.

Cole trece prin dureri sfasietoare ale sufletului si practic in majoritatea timpului ramane prezent doar fizic, gandurile sale zburand departe in negura trecutului. Este o epava si chiar se gandeste cum sa poata scapa mai repede… pana ajunge la spital si este ajutat, pana cand isi schimba numele, pana cand se vindeca putin pe dinauntru, pana cand o intalneste pe ea… de la distanta chiar, dar pentru ea se schimba, pentru ca ea este totul si stie ca la randul ei, ea are nevoie de cineva sa o vindece.

Vindecarea este dificila si trebuie sa fi dornic sa iti pansezi ranile, sa faci pace cu trecutul, sa iubesti si Cole/Trent ne da o lectie de viata memorabila.

Daca as fi citit aceasta carte inainte de 10 respiratii scurte, poate ca nu as mai fi avut acel soc cand am aflat cine este cu adevarat Trent, oarecum ma bucur ca am citit in aceasta ordine, intai am auzit povestea ei, apoi am citit cu sufletul la gura povestea lui si l-am inteles din toate punctele de vedere.

Iubirea vindeca, si asta  lectia principala din aceste carti, cu iubire ne pansam sufletele ranite pentru a putea merge mai departe!

Mai jos aveti melodia aleasa de mine pentru carte:

Cateva screenshot-uri pe care le ador:

14012259_1190084664387849_1921682004_n

❤ ❤ ❤

14030698_1190084867721162_116254674_n

Si bineinteles fata si spatele cartii pentru a o putea studia in voie:

51iqzma8dpl

in-her-wake-9781476784304_hr-back

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

