Avon Naturals – escape coconut & starfruit

DSC_0013m

Acest set minunat de la naturals ma face sa ma gandesc la mare si soare, si cum este vara ma inchipui pe un sezlong, sub o umbreluta colorata, cu o nuca de cocos plina cu un cocktail delicios din care sorb cu o deosebita placere.

DSC_0014m

Si cum pentru mine nu era normal sa achizitionez doar un produs din acestea trei, am luat tot setul si l-am prins la un pret convenabil 15,99 lei.

O sa incep prin a va povesti despre gelul de dus care are o formula usoara si face multa spuma, mie imi place sa aplic o cantitate pe buretelul de dus si sa ma inspumez din cap pana in picioare.

Are o cantitate de 200 ml, dupa cum puteti observa si din poza de mai jos.

Este aroma perfecta pentru mine sa imi incep dimineata in forta, sau chiar si seara inainte sa ma bag in asternuturi.

DSC_0016m

Spray-ul de corp este intr-o versiune mai mica, 100 ml.

Eu il folosesc pe tot corpul pentru un plus de prospetime imediat dupa ce fac dus, sau in timpul zilei cand imi doresc ceva parfumat si racoritor pe corp.

DSC_0017m

Sunt dependenta de lotiuni de corp, atat vara cat si iarna.

Vara din cauza ca arat ca un sarpe daca uit sa imi hidratez pielea si iarna pentru simplul fapt ca nu am pielea fina si matasoasa daca uit de acest pas important din zi, si anume hidratarea.

Lotiunea este in recipient de 200 ml, Yeeey, mai mult rasfat pentru noi.

DSC_0018m

Pe ambalaj este specificat faptul ca ne asigura 30 de ore de hidratare si nu pot contesta acest lucru, doar ca eu in fiecare zi ma cremuiesc, cam la aceeasi ora drept sa spun, deci nu ajung acele 30 de ore sa treaca, dar puteti incerca voi.

DSC_0022m

Formula lotiunii este una fina si usoara, se intinde foarte repede pe piele si intra in piele la fel de rapid, hidrateaza foarte bine fara sa lase strat lipicios si miroase la fel de bine ca si celelalte doua componente din acest set.

Toate produsele sunt valabile 12 luni de la deschiderea ambalajului, deci va puteti juca linistite cu mai multe arome din aceasta gama daca doriti.

Chiar daca nu mai este valabila oferta de care am beneficiat eu, in campania 12 Avon veti gasi o oferta la fel de tentanta:

Cumperi 3 produse si primesti unul dintre ele gratuit, si cum un produs costa 10,99 lei, inseamna ca la pretul de 21,98 lei puteti achizitiona 3 dintre produsele care vi le doriti (spray-uri de corp, lotiuni, geluri de dus, exfoliante pentru corp).

Va puteti juca in voie cu aromele, pentru ca sunt destule din care sa alegeti. Pentru mine aceasta este preferata mea.

Cu drag,

semnatura

Un gând despre “Avon Naturals – escape coconut & starfruit

Lasa un comentariu

