Vizita la Cetatea Neamt si Manastirea Agapia

   Dupa cum ati observat am lipsit o perioada de timp si nu am mai scris de cateva zile bune, dar asta doar pentru ca nu am avut timp. Am beneficiat si eu de o vacanta binemeritata si nici macar nu am deschis laptopul, dar toate astea pana azi.

Dupa ce am rezervat pe Booking un studio pentru prima noapte care urma sa fie la Piatra Neamt, m-am culcat linistita visand la ceea ce urma sa vizitez a doua zi.

Pe site il gasiti cu numele de Apartament Carmen.

Am plecat de dimineata, pe la ora 7 si prima oprire a fost la studio sa luam cheia. Cand am intrat am fost placut incantati de conditii, toate lucurile erau noi si curate, era dotat cu o mini bucatarie si foarte bine pus la punct, vederea de pe geam, ce pot sa zic, era fantastica, am facut si poze, dar mai jos o sa postez doar una dintre ele cu camera, si doua cu privelistea de pe geam, pentru cei interesati imi scrieti si va trimit mai multe poze.

DSC_0048m

DSC_0055mDSC_0057m

Am vizitat Cetatea Neamt, drumul pana acolo a fost putin obositor, dar a meritat din plin. Pe drum era un cantaret la chitara care ne-a incantat urechile cu melodia „praf de stele”- Vita de vie.

Intrarea la cetate este de 10 lei pentru adulti si 5 lei pentru copii/elevi/studenti, se percepe si taxa de fotografiere de 10 lei daca doriti.

DSC_0018DSC_0008DSC_0007DSC_0015

Manastirea Agapia a fost, daca as putea spune de o frumusete linistitoare, atatea flori ingrijite cu atata dragoste, liniste si doar oameni care pozau minunatiile din jurul lor.

DSC_0038

Intrarea costa  5 lei pentru adulti si 2,5 lei pentru copii/elevi/studenti, pentru ca in interiorul acestei manastiri este si muzeul Nicolae Balcescu, unde din pacate pozele sunt interzise.

DSC_0028DSC_0029m

Desi era foarte cald afara, in manastire trebuie sa avem o tinuta decenta, asa ca m-am imbracat corespunzator cat de rapid am putut.

DSC_0036JPG

Muzeul era plin cu icoane, iconite din os pictate, covoare lucrate manual, broderii, picturi, totul fiind foarte vechi si pastrat in conditii cat se poate de perfecte.

 Sper sa va incante si pe voi asa cum m-a incantat si pe mine aceasta plimbare si sa ne intalnim si la cel de-al doilea articol cu povestirea din a doua zi de calatorie.

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

