Barajul Bicaz, Cheile Bicazului, Lacul Rosu, Salina Praid, Sovata

Cea de-a doua zi de plimbari ne-a oprit pentru prima data la Barajul Bicaz, de o frumusete rapitoare, peisajul este superb si o sa vedeti cu ochii vostri putin mai jos pozele pe care am reusit sa le fac.

DSC_0074mDSC_0111mDSC_0121JPGDSC_0123JPGDSC_0132JPG

Dupa ce am terminat cu pozele pe care le-am facut la baraj, ne-am suit rapid in masina sa vedem si Cheile Bicazului.

DSC_0141JPGDSC_0152JPGDSC_0171JPG

Urmatoarea noastra oprire a fost la Lacul Rosu, unde am avut si pauza de masa, porumb fiert si Kürtős kalács, o bunatate!!!

DSC_0227JPG

Ne-am asezat frumos pe o bancuta si am privit peisajul, cat sa ii memorez fiecare detaliu si bineinteles cu pozele incerc sa imi mentin amintirile.

DSC_0205JPGDSC_0262mDSC_0258JPG

Un Kürtős foarte bun, ca la mama lui. P.S aceasta este varianta mica de Kürtős, a costat 5 lei si ne-am chinuit amandoi sa il papam. O dulce chinuiala!!!

DSC_0260JPG

Salina de la Praid a urmat, o salina unde sunteti condusi cu autobuzul pana la intrare, biletul a fost 15 lei.

De la caldura de afara de 35 de grade, am ajuns la 15 grade in interiorul Salinei. Ne-am dat in leagan, am citit cam tot ce era de citit, am vizitat-o in lung si in lat, si ne-am minunat de parcul care este amenajat inauntru.

DSC_0292JPG

La Sovata am fost sa vedem lacurile sarate, cel din poza care urmeaza este Lacul Ursu, este foarte frumos amenajat si intrarea era de 20 lei, in care beneficiati si de sezlong.

La celelalte lacuri, putin mai mici, costul intrarii scadea si el.

DSC_0296JPGDSC_0306JPG

Ne-am rasfatat de ziua noastra cu o pizza gigant si un sos de rosii divin, doar cand ma gandesc as mai manca o felie, preturile foarte bune la Boema Bistro & Pizzerie, deci daca aveti drum, clar trebuie sa popositi acolo!

14215405_1211321415597507_1610820170_o

Dupa o zi in care am batut atata drum, am poposit la Hotel Restaurant Alesia, am fost foarte multumiti de curatenia din camera si pretul foarte bun, de 110 lei.

DSC_0314JPG

Sper ca veti vedea aceste poze cu atat de multa incantare ca si mine.

Cu drag,

semnatura

2 gânduri despre “Barajul Bicaz, Cheile Bicazului, Lacul Rosu, Salina Praid, Sovata

Lasa un comentariu

