Salina Turda si Gradina Botanica Cluj

dsc_0406jpg

In cea de-a treia zi de plimbare, ne-am hotarat ca merita sa mai vedem inca o data Salina Turda, vizitata acum 3 ani de zile. Am facut acest lucru, deoarece de prima oara am ramas placut surprinsi si nici macar nu era tot locul amenajat, spatiile de recreere erau in constructie.

dsc_0403jpgdsc_0323jpg

Va puteti plimba cu barcutele pe lac, o idee inedita din punctul meu de vedere.

dsc_0360jpg

Imi place nespus de mult cum este luminata si totul impartit. Are 2 nivele, daca as putea spune asa, am coborat 13 etaje pentru a ajunge in fata amfiteatrului si locurilor special amenajate pentru biliard, golf, ping pong, apoi pentru a putea ajunge la barcute am mai coborat inca 13 etaje.

Nu va speriati, puteti cobori atat pe scari, cat si cu liftul.dsc_0361jpgdsc_0389jpg

Din punctul meu de vedere, aceasta este cea mai frumoasa salina din Romania, locul unde timpul trece fara sa iti dai seama si te trezesti ca ai stat cateva ore doar ca sa o poti admira pe toata.

Tarifele de intrare sunt: pentru adulti 20 lei, pentru elevi/studenti 10 lei, pentru pensionari 12 lei.

Oricum ar fi, va asigur ca merita vazuta!

divider

Urmatoarea noastra oprire a fost la Gradina Botanica Alexandru Borza din Cluj, de care am ramas fascinata. Multitudinea de flori vazute aici m-a facut sa ma simt clar ca in paradis.

dsc_0417jpg

O gradina imensa, frumos amenajata si in care toate floricelele si-au gasit locul. In lac pestisorii puteau fi vazuti in plimbarea lor, si broscutele testoase scotand capul din cand in cand de sub apa.

dsc_0432jpgdsc_0435m

Clar aici trebuie sa va programati mai multe zile de plimbari, doar pentru a putea fi vizitata in toata splendoarea ei. Sunt atat de multe de vazut!dsc_0521jpgdsc_0560jpgdsc_0465jpgdsc_0580jpgdsc_0585jpg

Tarifele de intrare: pentru adulti 10 lei, pentru elevi/studenti 5 lei

Se pot face si abonamente, din cate am vazut la preturi speciale. Pozele postate de mine nu acopera nici 1% din toata gradina, deeeci fara prea multe vorbe, e musai sa o vizitati!

divider

Dupa ce s-a lasat seara, am iesit la o plimbare prin oras. Am prins acel „Color Run” care se organizeaza in toate orasele mari, deci nu am putut sa ne bucuram linistiti de priveliste, dar noi nu ne-am dat batuti.

dsc_0597m

Stiu ca v-am obisnuit cu poze din camerele in care ne-am cazat, dar de aceasta data, spre rusinea mea, nu am facut poze. Am stat la Hotel Liliacul, ce pot sa va spun este ca baia era renovata de curand, dar camera era veche, televizor mic cu tub, peretii murdari. Nu era proaspat varuit, dar pot spune ca era curat in camera si am avut si aer conditionat.

Sper ca pozele sa va faca macar putin curiosi si tot ce va pot spune este ca ne vom vedea curand cu un nou articol in care voi povesti ultima zi din calatoria noastra minunata.

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

