Gama Today Tomorrow Always

dsc_0016m

Doar cand ma gandesc la aromele din aceasta gama de parfumuri oftez de fericire, stiu ca si multe dintre voi le iubiti nespus de mult, dar ce ne facem daca tot dispar din catalog? 😦

Va spun eu cum… facem stocuri, desi mi-ar placea nespus sa nu-mi mai stea capul ca o sa dispara vreodata din catalog.

Aceasta este colectia mea de parfumuri preferate din aceasta gama, prima mea iubire a fost Always si ma bucur nespus ca a aparut inapoi in catalog, il gasiti in varianta de 50 ml apa de parfum sau apa de toaleta. Apa de parfum are un pret care variaza, dar este in jur de 60 lei, si apa de toaleta, cu aceeasi aroma incredibila are un pret de aproximativ 35 lei.

In campania 13 gasiti chiar si o oferta speciala in care puteti achizitiona cu 13 lei gelul de dus sau lotiunea preferata. Yeeey, abia astept sa intru in posesia lor ❤ .

dsc_0004m

Notele de varf

  • sunt kiwi, iasomie si carambola (fructul stea)

Notele de mijloc

  • sunt crin, mac rosu, lalea si imortela

Notele de baza

  • mosc, bambus si note lemnoase

Apoi am deschis capacelul parfumului Today Diamond si spre necazul meu si al vostru, pentru ca sunt sigura ca v-am facut curioase, acesta nu se mai gaseste de cativa ani buni in catalog. Eu ii pastrez sticluta cu sfintenie sa imi aduc aminte de parfumul sau.

dsc_0008m

Note varf

  • zambila, flori de portocal

Note inima

  • orhidee, narcisa

Note baza

  • mosc, vetiver

Today in love mi-a captat atentia acum multi ani de zile si mie si mamei mele, persistenta lui este incredibila si am fost in al noulea cer cand a aparut anul acesta din nou in cataloage. Se gaseste in varianta de 30 ml in jurul pretului de 50 lei.

dsc_0011m

Note varf

  • lotus, extras din portocala amara, carambola, rodie

Note inima

  • piper, tuberoza, lalea, gardenie

Note baza

  • agar, mosc, cihlimbar

Today Heart- si pe acesta am pus mana acum multi ani, a aparut din nou prin catalog anul trecut, ca mai apoi sa dispara din nou. Al meu este inca sigilat pentru ca in momentul de fata am destule parfumuri, dar cu siguranta o sa il scot din cutiuta la un eveniment important.

dsc_0010m

Note varf

  • mandarina, carambola, paprika

Note inima

  • extras din portocala amara, strelitzia

Note baza

  • iris, mosc, lemn

Today amour este putin mai dulce decat celelalte, dar asta nu inseamna ca nu m-am indragostit si de el, tot in varianta de 30 ml, sper sa il mai zaresc prin cataloage.

dsc_0012m

Note varf

  • piper roz, citrice, tonuri verzi

Note inima

  • magnolie, crin, iasomie

Note baza

  • mosc, lemn de santal, cedru

Si ultimul care vi-l prezint este de fapt parfumul meu preferat, parfumul de suflet, care parca este creat special pentru mine. Today together in varianta de 30 ml, care iar am vazut ca a disparut din catalog dupa ce a aparut anul trecut. Ca sa pot dormi linistita noaptea am un stoc de 3 parfumuri din acestea sigilate, plus unul care il folosesc in mod normal. Si credeti-ma am consumat deja doua!!! Nu stiu ce o sa ma fac fara acest parfum, sincer va spun…

dsc_0009m

Nota de varf

  • este piersica

Notele inima

  • flori albe si crin

Notele de baza

  • mosc si ambra.

Aceasta gama de parfumuri il contine si pe fantasticul Today 50 ml sau 100 ml, Tomorrow 50 ml, acum si cu crema si gel de dus, Today daydream 50 ml, Today in bloom 30 ml  si Today absolute 30 ml care a aparut chiar in campania 13, il gasiti la 30 ml cu doar 55 lei, acestea prezentate pe scurt sunt putin cam dulci pentru gusturile mele, preferand sa raman la cele care vi le-am prezentat mai sus.

Sunteti dezamagite ca si mine ca acestea sunt scoase mereu din catalog?

Ma gandesc mereu ca ar trebui sa existe o solutie prin care sa poata fi comandate chiar daca nu se mai gasesc in catalog, poate o serie mai mica, sau sa intocmeasca o lista cu doritorii si in momentul in care strang un anumit numar de bucati sa il poata fabrica din nou doar pentru aceia care il doresc.

Nu stiu…poate gandesc eu prea mult, dar aceste parfumuri chiar imi sunt intiparite olfactiv in creier.

Voua care v-au cucerit inima?

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

