Unghiute fericite cu Gel Shine AVON

dsc_0025m

Sunt singura care atunci cand vede lacuri de unghii se gandeste brusc la bombonici colorate? Am avut mereu o pasiune sa imi decorez unghiutele cat mai frumos si in cat mai multe moduri.

In campania 13 se gasesc in catalog 4 noi nuante, pe care eu nu le am aici, dar imi place foarte mult cum se vad pe catalog, ma gandesc ca merita acest risc.

dsc_0026m

Nuantele Gel Shine sunt foarte frumoase, culorile sunt destul de puternice incat ofera acoperire dupa un singur strat pe unghiute si mi se pare ca se usuca relativ repede, fara sa fie nevoie sa stati cu unghiile in sus o perioada prea lunga de timp.dsc_0028m

Prima nuanta este din gama Gel Finish, am inclus-o pentru ca mi-a placut foarte mult nuanta si am zis sa o vedeti si voi.

P.S. imi cer scuze pentru porcusor, scrisesem o nuanta gresita 😦 .

dsc_0029mn

Pretul variaza in jurul sumei de 10 lei, de la catalog la catalog, dar este o oja care rezista pe unghiuta.

Nuantele mele preferate sunt Berry shimmer, Purpilicious, Dazzle pink, Mint to be.

Voua care va atrag atentia?

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

