Transfagarasan- intalnire Smartfan

Deoarece vineri a fost ziua mea de nastere, ne-am decis sa plecam un weekend impreuna cu cei din clubul Smartfan la o intalnire.

Cazarea a fost de mult facuta la Complex turistic Europa, care se presupune ca are 3 stele. O sa vorbim mai tarziu despre asta, din punctul meu de vedere doar peisajul ala ii poate oferi 3 stele, in rest…

La 7 eram pe drum si pe la 12 am luat camera in primire, a urmat o lunga plimbare cu masinutele, o sa va arat transformarile de peisaj mai jos.

dsc_0030m

Dupa ploaia care ne-a urmarit tot drumul, „am intrat cu capul in nori” si am dat si de multa zapadaa!

dsc_0034mdsc_0048mdsc_0110m

Dupa ce ne dadusem batuti si credeam ca nu o sa vedem absolut niciun peisaj, la coborare s-a inseninat brusc pentru o scurta perioada de timp. Cerul incredibil de albastru si-a facut aparitia dintre nori si am zarit muntii imbracati cu zapada.

dsc_0117mdsc_0136mdsc_0141mdsc_0149m

Minunea insa nu a durat prea mult, dar noi am fost pe faza cu aparatul si am captat niste peisaje unice.

dsc_0183mdsc_0197m

Pe masura ce coboram au aparut si culorile in peisaj, zapada s-a diminuat si am avut ocazia sa captez si toamna in aceeasi zi.

dsc_0216mdsc_0219mdsc_0229m

Revenind la cazare, acesta este peisajul care se vedea pe geamul camerei, ceea ce eu consider un mare plus. Camera matrimoniala, cu balcon si baie parea ok la prima vedere. Caldura a lasat de dorit, deoarece au avut probleme cu centrala si a fost frig, foarte frig, dar sa zicem ca ne-am incalzit in timp ce alergam mustele din camera cu prosopul sa le dam afara, au fost minim 20 muste nesuferite care bazaiau continuu.

Daca ma uitam la paharele de pe masa as zice ca nu le-a atins nimeni un an de zile asa „impanzite” erau si cand m-am uitat dupa mobila…ce sa zic, mai bine nu ma uitam, apa  s-a incalzit si ea si ne-a dat oportunitatea sa facem un dus inainte sa ne bagam in pat.

De dimineata insa, surprizele nu s-au terminat. Pusesem frumos la uscat toate incaltarile noastre cu care umblasem prin zapada, mai precis sub calorifer. Mare greseala…pentru ca acum zaceau intr-o baltoaca de 1 m ude si inauntru si pe dinafara.

Pretul a fost de 120 lei pe noapte, si sincer nu m-as mai intoarce daca tot ce am scris mai sus nu ar fi remediat, gazdele fumau inauntru si ne-au intampinat cu manele si o ceata groasa de fum de tigara, ce sa mai…minunatie.

In incheiere, punand totul cap la cap, cu siguranta a meritat aceasta experienta. Am cunoscut oameni noi, foarte prietenosi si sociabili si am vazut peisaje care m-au lasat fara cuvinte.

Cu siguranta o sa mai repetam 🙂 .

Cu drag,

semnatura

7 gânduri despre “Transfagarasan- intalnire Smartfan

      1. Cred ca vin la iarnă acasă, dar nu știu dacă se circulă pe acolo iarna. I meaaann.. Dacă acum e zăpadă, la iarnă oare se ocupă cineva de loc și poți să circuli sau nu? Știi ceva despre asta?

        Apreciat de 1 persoană

Lasa un comentariu

