Tu cum iti petreci timpul liber?

Ati aflat de Stona sau de Zilele Porţilor Deschise?

Sunt sigura ca dorinta fiecaruia este sa isi petreaca timpul liber cu cei dragi sau sa mearga la evenimentele care ii fac cu ochiul sau sa leneveasca in pat uitandu-se la seriale, acum depinde de personalitatea fiecaruia, dar lasati statul in casa si iesiti in lume!!! O viata avem, si nu este frumos sa o risipim. Suntem tineri si plini de viata si bineinteles dorim sa fim informati din toate punctele de vedere, poate chiar ne dorim sa dezvoltam o afacere.

O sa va dau cateva detalii despre Stona.ro si apoi o sa va arat surpriza mea pentru voi:

Stona este divizia de retail a Algabeth Stone Group, o companie ce comercializează piatră naturală, deţinând 6 cariere în întreaga lume şi peste 15 cariere în cooperare exclusivă, cu export în peste 80 de ţări. Cu cel mai mare stoc de piatră naturală disponibil în România, depozitul Stona vine în întâmpinarea cerinţelor pieţei cu 300.000 mp din peste 500 de modele de piatră naturală, cum ar fi: 120 modele marmură, 230 modele granit, 20 modele travertin, 20 modele de calcar și 15 modele de onix.

Daca v-am facut curiosi, puteti accesa site-ul lor apasand pe cuvintele albastre, trebuie sa va spun ca am tras cu ochiul si au produse foarte frumoase si la un pret bun.

 Vineri, 14 octombrie,va avea loc un moment inedit si cu un invitat special: Lorand Soares Szasz, va vorbi tuturor despre căi pentru dezvoltarea afacerii.

Intrarea este libera in toate cele 3 zile 13, 14,15 octombrie si se asigura si transportul din Bucuresti sau Brasov, trebuie doar sa completati INVITATIA pentru a confirma participarea voastra.

Acum ca v-am povestit si despre surpriza mea pentru voi as vrea sa va povestesc cum imi petrec eu timpul liber.

Iubitul meu este mereu prezent in scurtele pauze in care chiar nu am nimic de facut si imi place sa il i-au cu mine peste tot. Cautam mereu metode atractive de a ne creea cat mai multe amintiri frumoase si asa cum ati mai observat pe blog, ne place sa calatorim pentru ca avem o tara foarte frumoasa.

In categoria numita CALATOR gasiti locuri frumoase care merita vazute, Transfagarasanul iarna…este imposibil de descris in cuvinte, este pur si simplu divin.

Da, stiu exact la ce va ganditi acum si cu totii avem momente in care chiar ne dorim sa lenevim in fata televizorului inveliti pana in gat cu o paturica pufoasa, cu o cana de ceai cald in mana si cu capul pe umarul iubitului, sau singuri cu pisica si cu o carte in brate, mai ales pe o vreme frumoasa ca asta (ploua continuu).

Eu prefer partea cu cartea, si serialele, dar foarte rar privesc la televizor…

Imi place sa mananc ciocolata (da, recunosc este un punct slab), asa cum fac in momentul de fata si sa scriu pur si simplu, sa las cuvintele sa se scurga si sa se transforme in prelungirea degetelor mele.

Imi place sa fac multe lucruri acasa, genul de lucruri pe care nu le poti face in public ci doar in intimitatea casei tale, cum ar fi sa ma relaxez total pentru o perioada de timp, sau sa aranjez hainele in sifornier asa cum imi place mie (este si acesta un mod de relaxare) sau sa pictez dupa noi tutoriale, sau sa fac o baie plina de spuma, sa dau drumul la muzica etc.

Ador cand inainte sa adormim ne luam de mana si ne sarutam, apoi ne dam seama ca a mai trecut o zi si plecam impreuna spre taramul viselor noastre impreuna.

Va las cu o melodie frumoasa!

Voi ce faceti? Cum va place sa va petreceti timpul acasa?

In cazul in care nu ati descoperit link-urile ascunse in cuvintele albastre de mai sus, o sa le las si aici inca o data:

Magazinul online

Invitatia

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

