Ce ai vrea sa faci pana la varsta de 60 de ani?

Am fost inca de mica preocupata cu o foarte mare lista cu ce as vrea sa fac pana batranete si nu, nu ma opresc la varsta de 60 ani.

  1. In primul rand imi doresc o cariera, este in curs de realizare momentan, am doar studiile terminate;
  2. Sa am o familie si aceasta este in curs de dezvoltare, momentan ma multumesc cu iubitul meu;
  3. Sa calatoresc si in primul rand sa imi cunosc tara, in principal am calatorit mai mult prin Romania, am vizitat putin si Bulgaria, dar cam atat. Tara noastra este atat de frumoasa si imi doresc sa fie prima pe care sa o vizitez din colt in colt- pentru ca este tara mea si mai apoi sa ma minunez si de alte frumuseti;
  4. Sa fiu sanatoasa, si asta probabil ar trebui sa fie capul meu de lista, un tel important de atins in oricare moment al vietii;
  5. Sa stiu ca am prieteni si nu din aia multi si prosti…ci din cei de calitate, pe care sa ii sun la orice ora si sa ma asculte daca sunt intr-o pasa proasta si viceversa – acest lucru l-am atins deja si ma mandresc cu ei;
  • Sa am o nunta ca in povesti…( ce fata nu viseaza la asa ceva?);
  • Sa fac ceva cu adevarat remarcabil;
  • Sa creez si sa decorez lucruri care si-au pierdut frumusetea ( cutii de la ceaiuri, tavi, glastre) -lucru realizat;
  • Sa scriu, efectiv sa astern pe hartie evenimentele frumoase din viata mea – am tinut un jurnal o lunga perioada de timp;
  • Sa am un blog personal – uite ca de anul asta am 😀 ;
  •  Sa degust tot felul de mancaruri de prin diverse parti ale lumii – inca nu am realizat acest lucru pentru ca inca nu am indeplinit rezolutia cu calatoriile.

Cu siguranta as putea continua asa mult si bine, pentru ca ne dorim sa realizam cat de multe lucruri posibile in timpul pe care il avem, lucruri care sa ne transforme in oameni mai buni si mai intelepti de-a lungul timpului, dar dupa cum vedeti pe primele le-am numerotat de la 1 la 5, pentru ca reprezinta cu adevarat ceea ce este important pentru mine, apoi lista continua cu bulinute si va spun ca sunt foarte multe bulinute.

Mai am timp si totusi, timpul nu este o resursa pe care sa ne permitem sa o pierdem. Timpul este cel mai pretios lucru pe care il avem si se scurge in pacate ca nisipul intr-o clepsidra.

Asa ca, tot ce putem face este sa il folosim cu intelepciune si sa avem grija sa captam in clepsidra absolut toate lucrurile importante pentru noi, sa avem o viata frumoasa si implinita si sa ne gandim la tinerete cu drag si nu cu regrete.

Voi ce va doriti sa indepliniti pana la varsta de 60 ani?

 YO sirop de fructe nu este un sirop obisnuit, formula sau retetele sale, daca as putea spune asa trebuie sa ne aduca aproape o amintire din viata noastra.

Pentru ca ati observat ca asociem o persoana sau o perioada a vietii cu mirosuri si gusturi.

Spre exemplu eu cand ma duceam la bunici vara, ma racoreau cu sirop de capsune si apa minerala, pentru ca bunica mea mereu facea dulceata de capsune si pastra pentru mine siropul minunat. Deci, in mintea mea, siropul de capsune este asociat cu bunicii mei.

Si astfel de exemple as putea sa dau toata ziua, dar ideea principala de aici este ca inca din denumirea acestui sirop YO ne putem da seama ca este facut pentru noi si ca noi suntem in prim plan pentru producatori.

 „Ideea acestei campanii a plecat de la faptul că în Austria, oamenii consumă acest sirop încă de când erau copii. Fiecare înghițitură îi scufundă într-o mare de amintiri de atunci și de peste timp. În România avem 11 astfel de posibilități (zmeură, soc, coacăze negre, coacăze roșii, căpșuni, fructe de pădure, lămâie, cireșe, măr & plante aromatice sau diverse combinații multivitamin), de momente de pauză, analiză sau de reîncărcare a bateriilor cu acest sirop de fructe, pe care să îl consumăm cu apă sau limonadă.”, a mai adaugat Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker.

Cu ce aroma o sa va rasfatati?

Daca aveti pofta de altceva si nu de un sirop simplu, aici gasiti o multime de Retete cu care sa va surprindeti pe voi, cat si pe invitatii vostri.

Cu drag,

semnatura

2 gânduri despre “Ce ai vrea sa faci pana la varsta de 60 de ani?

Lasa un comentariu

