Lois Lane – Superman

tumblr_m8rs2mw0y21qbmp7lo4_500

O recunoasteti? Este chiar Lois Lane (Superman aparut in 1978).

Lois Lane este o fata foarte agitata, cu foarte multe pe cap, dar in momentul in care cineva incearca sa ii fure geanta si sa o ameninte cu pistolul (precizez ca in geanta avea doar 10 dolari si alte maruntisuri) reactioneaza fara frica si il loveste pe raufacator, toate bune si frumoase pana in acest moment, dar de fapt modul in care a reactionat ar fi putut sa o ucida. Desi curajoasa, nu a fost si inteleapta in momentul respectiv (nu loviti o persoana care are pistolul indreptat spre voi!).

superman-1978-movie-margot-kidder-as-lois-lane-and-christopher-reeve-as-clark-kent

Tipa foarte tare cand pilotul elicopterului in care se afla pierde controlul si asta ma duce cu gandul la cat de tare imi venea sa tip cand m-am dat in prostia aia de „ciocan” de la oraselul copiilor, acum multe ierni. La insistenta prietenei mele m-am urcat in acea minunatie care mi-a zdruncinat creierul in numeroasele rotatii pe care le-a facut. Sa zicem ca avem in comun frica de inaltime. 🙂

Cu toata vointa ei incearca sa scape dintr-o situatie imposibila, dispusa sa lupte pana la ultima suflare (are cumva o atitudine de neinvins, care ar trebui sa o copiez cat mai repede si eu) si totusi in interior ramane o fiinta fragila, dar care are instincte de supravietuire puternice.

Felul ei de a fi il atrage chiar pe Superman in mrejele ei, asa cum am reusit si eu sa il cuceresc pe iubitul meu Silviu (vedeti, voi numele incepe tot cu S), destul de timid la inceput am realizat ca sub acea carapace exista un barbat pretios care merita toata atentia mea.

Are o latura romantica foarte puternica si care nu poate fi umbrita de nimic, asteapta cu nerabdare intalnirea planuita si se gateste pentru asta (aici ma regasesc, normal ca orice femeie). Mai ales atunci cand avem emotii si incercam sa ne imbracam perfect pentru ocazie, eu in special ajung sa aleg haine mult prea elegante) exact asa a reactionat si Lois.

tumblr_m6t1whjwrt1qady5mo2_r3_500

Filmele vechi sunt si pline de intelepciune si acum sa aplicam acest sfat al minunatului Superman in viata de zi cu zi:

Nu consumati bauturi alcoolice atunci cand conduceti!!!

Emotiva pana la ultima celula si mult prea elegant imbracata la prima intalnire oficiala, nu isi uita indatoririle de la munca, pentru ca doreste sa exceleze pe toate planurile.

Este ca si cum ea il supune unui interviu si aceasta emotivitate si inocenta ma duce cu gandul direct la secventa cu Christian si Ana (Fifty shades of Grey).

lois-lane-margot-kidder

Clar viseaza cu ochii deschisi – (si eu ador sa fac acest lucru din cand in cand), modul in care se fastaceste si roseste atunci cand este atrasa de cineva – recunosc si eu acest aspect la mine.

Se gandeste la anumite lucruri si oarecum gura ei o i-a pe dinainte si varsa cuvintele afara dorindu-si sa nu le fi rostit (clar mi s-a intamplat acest lucru de prea multe ori in viata asta).

Este o femeie puternica si independenta, dar care lasa totul la o parte pentru a descoperi sentimentul de siguranta pe care il ai atunci cand esti in bratele cui trebuie. Te simti protejata, desi nu il cunosti de mult timp, si instinctul iti arata sa ai incredere – in cazul meu, dragoste la prima vedere care dureaza si astazi.

superman-lois

Dorinta de explorare a lumii alaturi de cine trebuie este imensa si toate lucrurile devin mai placute si intense si ma refer aici la toate privintele.

match-made-in-the-heavens-007

Ca o ultima asemanare intre noi doua este ca ea adora sa scrie si eu la randul meu, ador sa imi astern gandurile pe hartie.

c948f8f37be393ea47002ee68ac4b2e7

Sunteti in cautarea propriului Superman?

Primul pas ar fi sa vizionati filmul si va zic ca merita si o sa il puteti vedea difuzat chiar la televizor, aici aveti grila cu programul http://www.tnt-tv.ro/ . Tot ce trebuie sa faceti este sa dati un click pe link si dupa veti afla cum trebuie sa va organizati timpul pentru a nu pierde filmele pe care doriti sa le vizionati.

Al doilea pas pentru descoperirea lui Superman este sa priviti atent in jurul vostru, poate fi chiar colegul de serviciu care priveste timid pe sub ochelari, trebuie doar sa il descoperiti.

lois-and-clark-the-new-adventures-of-superman-1994

Eu l-am descoperit pe al meu, dupa cum puteti observa in poza care urmeaza:

11267457_920384174691234_6645914829637708486_n

Filmele vechi au ceva special si modul in care sunt create ma atrag sa le vizionez din nou si din nou, pentru ca am trait cu ele, am copilarit cu ele si sunt pline de lucruri bune de invatat.

Programul TNT va tine in priza cu productiile memorabile pe care le difuzeaza.

Cu drag,

semnatura

Un gând despre “Lois Lane – Superman

Lasa un comentariu

