Cum facem cumparaturi inteligente?

Suntem in ultima luna de toamna, dar asta nu este o problema atunci cand suntem femei si ne dam seama ca nu avem suficiente perechi de ghetute in garderoba noastra.

Am inceput sa caut cele mai bune oferte, daca sunt si de firma si de piele cu atat mai bine, pentru ca stiu ca sunt calitative si am luat site-urile online la puricat pana m-am oprit la acest site http://www.zorilestore.ro/ si de acolo m-am dus direct la ce imi sclipeau mie ochisorii: Ghete dama .

Asta ma interesa pe mine in mod special, dar am vazut ca pe site puteti gasi pe langa incaltaminte si imbracaminte, accesorii, echipament, chiar si o categorie cu reduceri. Alea la care imi sclipesc mie ochisorii de fiecare data cand le zaresc, pentru ca stiu ca imi cumpar produse calitative la preturi foarte bune si de ce sa nu profit? 😀 Aceasta este intrebarea.

Si cum mi-au suras mie niste ghetute simpatice, am dat un click pe produsul respectiv si mi-a placut foarte mult modul de prezentare. Produsul se roteste asa ca il poti vedea din toate unghiurile fara niciun fel de problema, chestie care pe mine m-a cucerit.

M-am mai invartit eu nitel pe site, ca sunt o curioasa de fel si aceasta fereastra mi-a aparut pe ecran. Ghetutele erau deja reduse cu aproximativ 100 lei, dar ei imi spun ca mai pot beneficia de inca o reducere de 5%. FOARTE TARE!!! 🙂

zorile

Daca preturile inca nu va fac cu ochiul mai puteti astepta putin, pentru ca pe site-ul Zorile Store, Black Friday-ul începe pe 18 noiembrie si vine cu reduceri de pana la 60%.

Cu drag,

semnatura


Lasa un comentariu

