Cum ne protejam cu cap telefonul

Sa ai un Smartphone deja este la ordinea zilei, nu mai este destinat persoanelor foarte instarite, pentru ca tehnologia avanseaza foarte repede si ne da fel si fel de oportunitati si modele de telefoane pe care sa ni le permitem.

Deci clar, daca ai Smartphone ai nevoie de Smartprotection, ti se pare corect nu?

Cand am un telefon nou am asa mare grija de el, sa il asez usor pe masa, sa nu il bruschez, sa nu cumva sa cada si sa il zgarii. Ei bine perioada asta de „infasare” dureaza si la mine as zice maxim 2 luni de zile, dar eu imi doresc pe tot parcursul perioadei in care folosesc telefonul sa arate impecabil.

Acum hai sa fim seriosi, la un moment dat il pui pe marginea patului si il vezi cum cade si mana ta nu este destul de rapida sa il prinda pana cand telefonul deja danseaza pe dusumea. In cel mai bun caz ai ecranul intreg si inca iti mai merge touch-ul, dar te-ai ales cu o zgarietura si acum gandindu-ne la cel mai rau caz… alt telefon, pentru ca reparatiile ar costa chiar cat telefonul de nou.

Am si eu anumite principii in viata si acela este sa previn, decat sa fie prea tarziu, asa ca imediat cum scot telefonul nou din cutiuta lui pretioasa, am grija sa ii aplic o folie speciala care are in componenta sticla tratata termic si chimic pentru a proteja displayul telefonului impotriva socurilor si zgarieturilor absorbind efectiv impactul.

Cu aceasta folie si cu o carcasa draguta care imi imbraca telefonul pe toate partile sale importante 🙂 , imi folosesc telefonul cam fara grija… si da, il scap pentru ca sunt momente in care parca imi pierd controlul mainilor, sau pisica mea se gandeste sa se joace cu pestisorii care „inoata” pe ecran, sunt nenumarate motive prin care telefonul poate sa se deterioreze, nu il scapi tu, il scapa amicul caruia i l-ai imprumutat sa dea un telefon (ca nu are credit), sau invidioasa de colega a ta ti-l tranteste pe jos cu geanta ei pusa pe banca, etc.

La ce am enumerat eu mai sus, clar o folie obisnuita nu ar face fata, decat poate la zgarieturile minore de suprafata, dar mie imi trebuie ceva mai rezistent si stiu ca si voua.

tempered-glass-ultra-smart-protection-apple-iphone-5se

Pentru marii iubitori de Iphone aveti o gama destinata acestor telefoane Folii Iphone, cum pretul unui telefon este atat de mare, sfatul meu este sa aveti grija de el ca de ochii din cap, pentru ca sunt foarte usor de deteriorat si sunt sigura ca si voi stiti asta.

tempered-glass-3tempered-glass-4tempered-glass-6tempered-glass-71

Avem atatea metode de prevenire a deteriorarii telefoanelor, asa ca nu vad niciun motiv pentru care nu le-am folosi in avantajul nostru.

Toata lumea stie de Black friday zisa si vinerea neagra si poate aveti in plan un nou telefon? Cine stie peste ce promotie dati voi, asa ca imediat dupa ce achizitionati telefonul aveti timp sa trageti un ochi pe site-ul de mai sus si sa va luati folia necesara, pentru ca si acestea vor fi la preturi speciale pe 18 Noiembrie. SmartProtection va oferi reduceri importante de Black Friday tuturor celor care doresc sa-si protejeze telefoanele de cazaturi si zgarieturi.

Asa ca o paranteza, la ei pe site gasiti folii pentru absolut orice aveti nevoie: telefoane, tablete, laptopuri, ceasuri, navigatoare, aparate foto, video, etc.

Ii gasiti foarte usor pagina de Facebook SmartProtection, cat si pe Canalul de YouTube SmartProtection.

logo-smart-protection

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

