Black friday – Zorile store

Toata lumea stie deja ca black friday este pe 18 noiembrie anul acesta, asa ca sigur cauta inca de acum produsele pe care si le doreste, pentru a vedea pretul adevarat, ca mai apoi sa il poata achizitiona cu mega reducere in acea zi speciala.

Stiti ca v-am mai spus intr-o zi de ZorileStore.ro, care se află la ediția cu numărul cinci de Black Friday si are o campanie intitulata „Eclipsa de prețuri”, campania de Black Friday din acest an începe pe 18 noiembrie si va aduce reduceri de până la 60% la toate categoriile de produse de pe site.

Asa ca, de aceasta data, nu m-am uitat la incaltaminte de dama, ci la incaltaminte barbateasca, pentru ca si iubitul meu merita sa fie rasfatat, mai ales ca vine mosul pe 6 decembrie, asa ca sa ne punem pe treaba, sau mai bine zis sa ne apucam de cumparaturi din timp!

untitledbn

Dupa ce am rasfoit din nou tot siteul, m-am rezumat la o categorie destinata barbatilor numita: Ghete, din care am ales aceasta pereche, care mi se pare potrivita pentru plimbarile la munte pe care le avem planificate anul acesta.

Ce parere aveti? Talpa este solida de cauciuc, sunt impermeabili si din piele intoarsa, deja sunt redusi la pretul de 259,90 lei.

Cu siguranta pe data de 18 noiembrie trebuie sa mai intru sa verific preturile si poate vine Mosul un pic mai devreme anul acesta.

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

