Un Crăciun de neuitat

Ma uit cu drag la bradutul impodobit de mine, admirandu-i luminitele care licaresc frumos in timp ce imi savurez ceaiul si citesc o carte cu adevarat buna.

e-Sarbatoare.ro ne sare in ajutor!

Am tot auzit discutii referitoare la brazii naturali sau brazii artificiali, eu sunt de acord cu cei artificiali. Daca tot am ales acest raspuns o sa va dau si niste argumente, fac aceasta alegere pentru ca stiu sigur ca daca l-am achizitionat nu s-au imputinat brazii din padure si viitorul nu ne este in pericol, plus ca un brad artificial il putem folosi si mai multi ani la rand fara probleme, de aici reies si costurile reduse.

Un alt atuu al bradului artificial este ca nu ma chinui sa il instalez in suportul meu de brad, care probabil nu are grosimea necesara pentru a incapea tulpina bradului ales de anul acesta, asa ca nu ma murdaresc de rasina de brad, nu fac nici mizerie in casa si ace de brad peste tot, doar scot bradutul din cutiuta frumos pastrat si il asez in centrul atentiei in sufragerie.

Acum cu siguranta o sa fie o persoana care o sa spuna „Nu miroase a brad in casa si asta e simbolul sarbatorilor”. Ei bine, eu nu consider acest lucru o necesitate, deoarece daca ne dorim miros de brad exista fel de fel de uleiuri esentiale pe care le putem folosi pentru parfumul casei si am rezolvat si aceasta problema.

Cei care sunteti in dubiu cu ce tip de brad sa alegeti anul acesta, inca va mai puteti hotari, pentru ca timp aveti dragilor, trebuie doar sa analizati toate optiunile si sa va ganditi foarte bine, mai jos gasiti o imagine care sper sa va faca sa optati pentru bradutii artificiali.<3

ottawajulia180cm-600x600

Am gasit aceasta minunatie de bradut cu aspect cat se poate de natural, ramurile ii par ninse la varfuri si are chiar si conuri, imi place foarte mult ca are un aspect plin si globuletele l-ar completa superb.

Daca dati click pe link-ul de mai sus (de la inceputul articolului), o sa observati ca aveti mai multe tipuri de braduti din care sa alegeti, tot ce va pot spune este ca sunt de nenumarate culori, foarte plini sau cu crengutele mai distantate, gasiti bradut la orice inaltime si preturile incep de la 16 lei, deci as putea spune ca sunt clar pentru toate buzunarele!

Tot in acest magazin, gasiti si ghirlande, instalatii luminoase, tot ce va puteti imagina pentru impodobirea bradutului vostru si gasiti chiar si cadourile bune de ambalat pentru a fi asezate frumos sub crengile bradului.

Tot ce va mai trebuie este o tinuta eleganta pentru sarbatori, pe site gasiti si asa ceva si   mi-a atras privirea o minunata rochita:

rochie-fabrizia-spate-1-600x600

Acum chiar putem afirma ca suntem pregatiti sa intampinam sarbatorile!

e-630x315

Vreti sa va arat bradutul meu?

Intrebarea a fost retorica, pentru ca o sa il vedeti in poza de mai jos in toata splendoarea lui. Sunt asa mandra de cum a iesit si am avut un ajutor de nadejde la impodobirea lui!

dsc_0140

Mi-ar placea foarte mult sa vad poze si cu bradutii vostrii impodobiti ❤

De sarbatori tot ce conteaza este bucuria care ne incalzeste sufletele si care ne face sa fim mai buni unii cu ceilalti, atunci cand impodobesc casa si bradutul ma simt ca un copil din nou, un copil maare si fericit, abia astept sa vad ce ascund cadourile de sub bradut in ziua de Craciun!!!

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

