Animalul meu de companie

Poate ca stiti daca ma cunoasteti mai bine, sau poate aflati chiar acum ca eu am un animalut de companie.

Numele lui este Tigrutul si are 4 anisori, o scumpete care imi insenineaza toate zilele mohorate si daca nu il cunoasteti va las o poza cu el cand era mic.

1010247_535162389880083_1063421653_n

Cum sa nu ma indragostesc de fetisoara lui dolofana si scumpa? Normal ca mi-a topit inima pe loc!

Ii place sa fie rasfatat si sa doarma in pozitii pe care doar el le gaseste comfortabile si eu stau si il pozez ca o mamica buna ce sunt.

11424737_920357074693944_5957065021386589426_o20150123_235340

Daca tot m-am decis sa va povestesc despre el o sa va spun tot. Fiindca stau la casa, cu o curte in care el zburda de fericire in fiecare zi sau lafaindu-se la soare intre florile mamei mele, intr-o zi jucandu-se cu pisica vecinilor mei (care tot venea in vizita pe la noi) au iesit in mijlocul strazii si o masina l-a lovit destul de rau la cap, dar a pus frana inainte sa fie prea tarziu. Mama a alergat dupa el sa il aduca in curte si apoi sa ma strige sa mergem cu el la veterinar. Ce sa vezi, primul veterinar care era cel mai aproape de noi ne-a spus ca nu are ce sa ii faca. Tigri avea fata deformata atunci, boticul stramb, un colt lipsa si un ochisor iesit din orbita. Eu eram ingrozita, mama la fel, Tigrutul mieuna foarte tare de durere si noi ne-am hotarat sa mergem la alt veterinar. Am ajuns in centru unde ne-au incasat intai banii, inainte sa ii faca macar un calmant pentru durere si l-au bagat de zor intr-o cutie speciala de pisici, ne-au spus sa venim a doua zi sa vedem cum se simte dupa tratament si sa mai platim daca este nevoie. A doua zi am fost de dimineata sa vad cum este, Tigrutul meu era intr-o stare deplorabila, deoarece fusese lasat in acea cusca toata noaptea (plina de urina si fecale), fara tratament, deoarece „este o pisica agresiva si nu am avut ce sa ii facem”, corect ar fi fost spus este o pisica care a trecut printr-o trauma si este normal sa se comporte asa…, dar toata lumea se considera veterinar in zilele noastre…

L-am luat cat de repede am putut de acolo si am gasit un veterinar care l-a ingrijit cu adevarat bine, a avut nevoie de 2 operatii si multe perfuzii pentru a putea ajunge o pisicuta sanatoasa din nou, tratamentul cel mai important a fost iubirea pe care noi i-am oferit-o tratandu-l cat de bine am putut.

cam00326

Este plin de viata si jucaus si ii place sa fie pozat, asta e clar 🙂

Crezi ca de-a lungul timpului s-a usurat procesul de crestere a unui animal de companie sau s-a îngreunat? Acum 15 ani era mai usor sa cresti un animal de companie sau ti se pare ca era mai greu?

Mi s-a adresat aceasta intrebare de catre cei de la www.cattitude.ro si   Agentia de Marketing Creative Wings. O sa raspund cu mare drag la ea, de-a lungul timpului chiar s-a usurat pocesul de crestere a unui animalut de companie, deoarece au aparut tot felul de mancauri specifice pentru diferitele lor probleme de sanatate, asa cum noi cumparam diverse suplimente: vitamine, minerale, ne dorim ca parul sa ne creasca repede, sa fie matasos si stralucitor, sa fim plini de viata, asta au nevoie si animalutele noastre.

Prin hrana uscata sau umeda cu care noi ii hranim, le administram si suplimentele necesare pentru o blanita frumoasa si lucioasa, gherute sanatoase si asta in cazul unei pisicute complet normale, dar o data cu varsta sau cu un accident asa cum a fost in cazul motanasului meu, a avut nevoie de hrana uscata pentru pisicute sterile cu probleme urinare. Exista mancarica pentru pisicile care traiesc in curte, pentru cele care traiesc in casa, sau sunt sterile, pentru blanita frumoasa, hrana usor digestiva, pentru juniori, dar si pentru seniori, etc. Toate acestea au aparut cu timpul si ne sunt la indemana sa le cumparam pentru a putea satisface nevoile animalutelor noastre. Eu am dat mai sus doar putine exemple, sa stiti ca exista mult mai multe!

Am gasit acest nou site lansat unde puteti gasi o multime de produse speciale si de calitate pentru prietenii vostrii  necuvantatori:

www.cattitude.ro

Cattitude Brands s-a nascut din dorinta de a inspira cat mai multi oameni sa gandeasca pozitiv despre ei si relatia cu animalele lor de companie, indiferent care sunt acestea, sa se educe pentru a deveni mai responsabili in alegerile pe care le fac in numele celui care nu cuvanta si sa inteleaga ca pe termen lung lucrurile de calitate pe care le ofera animalelor lor de companie cresc în primul rând calitatea vietii acestora si, drept urmare, fericirea tuturor.

dsc_0089jpg

In prezent avem parte de toate „ustensilele” care sa transforme vietile animalutelor noastre in totala fericire. Suntem bucurosi cand ei sunt alaturi de noi cand ne simtim rau si au grija sa ne ridice moralul, haideti sa facem si noi acelasi lucru pentru ei, tratandu-i cu respect, iubire si toata ingrijirea din lume, pentru ca este atat de simplu acum sa ii tinem langa noi sanatosi pentru o perioada cat mai lunga de timp!

Intrati la ei pe site si ganditi-va bine ce v-a soptit prietenul vostru necuvantator ca ar avea nevoie si oferiti-i acel lucru!

Eu si cu Tigrutul va dorim o noapte buna!

Cu drag,

semnatura

3 gânduri despre “Animalul meu de companie

Lasa un comentariu

