Cel mai important lucru in relatia cu animalul tau de companie

O noua zi, o noua intrebare minunata din partea celor de la www.cattitude.ro si www.creative-wings.ro.

Daca ai face schimb de locuri cu animalul tau de companie, ce crezi ca ti-ai transmite? Care este cel mai important lucru in relatia voastra?

Vi-l prezint pe Cip, care m-a invatat ca pisicile vor sa fie rasfatate (desi cred ca toate animalutele de companie vor asta), asa ca am avut grija sa il rasfat in toate modurile posibile, de la mancarica delicioasa, pana la mangaieri la ceas de seara!

dscn0802jpg

Acesta este Thomas si este motanul prietenului meu, este un VIP dupa cum vedeti care ma ruga in momentul respectiv sa nu ii mai fac atatea poze pentru ca vrea sa faca dusulet in liniste. (dupa cum vedeti si animalutele au nevoie de intimitatea lor)

dsc_0030jpg

Mitza ma vedea de fieare data cand scriu si nu prea am chef, sau cand trebuie sa invat si avea intotdeauna grija sa ma intrerupa pentru o sesiune buna de joaca. Alergatul pixului, roaderea lui, asezatul pe foi si intinsul pe mana care scrie erau jocurile ei preferate.

dsc01929jpg

Un pic mai jos este Tigri (stanga) si mamica lui Miti (dreapa). Cei doi mi-au aratat cat de importanta este familia si modul in care „comunicau” cei doi era chiar incredibil de dragut. Intotdeauna se asezau simetric atunci cand dormeau si se jucau o buna parte din zi, sa ii observ impreuna chiar a fost o lectie de viata importanta si aceea este de a-i pretui pe cei dragi.

cam00087

Din nou Tigrutul meu intr-o sesiune de rasfat, deoarece prinde scaunul inainte sa ma asez in el si imi este atat de drag, incat imi mut laptopul ca sa nu il deranjez. El imi transmite „mami nu ma deranja” si oricum deja stie ca as face orice pentru el.

GEDSC DIGITAL CAMERA

Ce as transmite oamenilor daca as intelege nevoile pisicutelor mai bine ar fi:

  • vreau mancarica daia buna umeda la plic, sunt momente in care nu mai vreau din cea uscata;
  • mai lasa treaba din cand in cand si joaca-te cu mine;
  • hai fa miscare si alearga-ma prin casa (nu stii cat imi place sa ma pitesc!);
  • eu sunt elementul principal din incapere si trebuie sa imi acorzi atentia necesara;
  • daca incep sa miaun si este ora 3 dimineata, sa stii ca vreau atentie din partea ta;
  • imi place sa dorm cu tine, si stiu ca te trezesti cu mine chiar in cap, dar m-am gandit sa iti atenuez durerile;
  • imi place sa fac poze, stiu ca sunt fotogenic, dar sunt momente cand nu am chef;
  • daca m-am asezat pe tine si incep sa te masez, nu te misti orice ai face! Trebuie sa imi accepti labutele muncitoare pana ma tolanesc!;
  • atunci cand tu mananci, trebuie sa imi dai si mie putin sa miros, poate sa si gust, pana atunci nu te las in pace!;
  • imi place sa ma bag in sufletul tau si sa te fac sa stai incomod, pentru ca daca mi-am gasit locsorul perfect pentru somn chiar nu ma intereseaza daca iti amorteste tie mana sau piciorul!;
  • daca ma aduci in familie sa stii ca toti o sa stea la picioarele mele sa ma rasfete, tu nu o sa mai fi pe primul loc in propria familie. (asa sunt de dragalas!);
  • acum ca ai facut bradul, globurile sigur le-ai pus ca sa ma joc cu ele!!!

Daca nu ai tot timpul timp sa te joci cu mine, imi poti lua macar o jucarie cu recompensa sa ma pot distra singurel si cand vi acasa o sa te astept doar sa imi periezi blanita!

divider

Cel mai important lucru in relatia noastra este modul in care ne intelegem reciproc nevoile, cand se stinge lumina stim ca trebuie sa dormim amandoi, cand este 6 dimineata si eu inca dorm, stiu ca este ora de masa a lui si o respect si ne iubim neconditionat!

S-a lansat www.cattitude.ro, magazinul online premium de accesorii și mâncare pentru animalele de companie unde gasiti tot ce va trebuie pentru ingrijirea animalutelor voastre!

La cat mai multa distractie in compania animalutelor voastre!!!

Cu drag,

semnatura


Lasa un comentariu

