Ziua de Craciun si rujurile Avon

Postarea de astazi este in primul rand pentru a va ura Craciun fericit si sarbatori fericite! ❤

Va doresc tot binele si toata fericirea din lume, pentru ca o meritati!

Eu am avut grija sa imi achizitionez din timp 2 rujulete perfecte pentru acest sfarsit de an, mi se par foarte bune pentru a fi folosite de sarbatori, ca sa fiti stralucitoare!!!

dsc_0277

Cam asa arata nuantele, imi plac maxim si pe mana daca va uitati atent observati stralucirea lor pe piele.

dsc_0279

Totusi cand le-am vazut in catalog ma asteptam sa aiba o culoare mai intensa, pe buze se vad cand le aplic, dar trebuie sa dau cateva straturi pentru o nuanta mai intensa.

dsc_0286

Cel argintiu arata minunat si arata ca si cum mii de fulgisori s-au asezat la mine pe buze si stralucesc minunat.

Cel auriu m-am gandit sa il folosesc pe o baza de ruj rosu mat si cred ca ar fi perfect pentru seara de revelion.

Sunt hidratante si nu usuca buzele, sunt multumita in general de nuantele rujurilor Color Trend, deoarece scot nuante inedite si pentru pretul lor sa stiti ca rezista foarte bine pe buze.

dsc_0290jpg

Inca le gasiti in campania 17 Avon la pretul de 7,99 lei, dar trebuie sa va grabiti pentru ca o sa se incheie campania pe data de 27 decembrie, daca dati comanda din timp sigur va sosesc pana in seara de revelion, ca sa fiti sclipitoare.

Va doresc zile pline de magie! ❤

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

