Tratamente Leave-in pentru par – review

dsc_0273m

Aceasta este colectia mea de seruri pentru par, pe care le folosesc deoarece varfurile parului meu sunt destul de uscate si au nevoie dupa fiecare baie putina hidratare pentru ca masca de par nu imi este de ajuns si sunt perfecte inainte de a incepe utilizarea produselor de coafare (perie rotativa, uscator de par, ondulator, placa de par etc.).

dsc_0283m

Dupa incercarea mai multor produse, este perfect normal sa avem si favorite si in cazul meu pe primul loc se afla Advance Techniques Moroccan argan oil.

Este in flacon de 30 ml, valabil 12 luni de la prima lui folosire, are un parfum placut precum toate produsele de ingrijirea parului de la ei si imi place cat de hranit se simte parul dupa aplicare.

Nu ingrasa parul si asta este un mare plus, se aplica doar la varfuri si nu se clateste.

Daca il cautati il puteti prinde si la oferta, cel mai bun pret al lui a fost anul acesta 9,99 lei, dar in general il gasiti pe la 12,99 lei, un pret foarte bun dupa parerea mea, pentru ca folositi doar cateva picaturi si nu se consuma foarte rapid.

dsc_0276m

Al doilea produs preferat din aceeasi gama se numeste Instant Repair care vine tot in flacon de 30 ml, valabil 12 luni de la prima lui folosire, are un parfum placut precum toate produsele de ingrijirea parului de la ei si imi place modul in care parul se simte hidratat si varfurile nu par atat de despicate, dar nu va ganditi ca va reconstruieste varfurile parului, ceea ce este ars din punctul meu de vedere se repara doar cu foarfeca 🙂 , restul fiind doar solutii pentru amanarea acestui moment.

Daca il cautati il puteti prinde si la oferta, cel mai bun pret al lui a fost anul acesta 9,99 lei, dar in general il gasiti pe la 12,99 lei

dsc_0277m

Uleiul de par cu mastic, Mastic Oil il gasiti la Marionnaud, chiar acum cand am intrat la ei pe site sa va arat descrierea am vazut ca este la oferta la 32 lei, fiind in general putin mai scump, undeva la 40 lei. Expira si el la 12 luni de la prima utilizare (deschidere). Pretul vi se poate parea usor mare la inceput, dar este doar din cauza ca flaconul este de 120 ml, deci isi cam merita banii. Are miros placut si mi se pare ca se absoarbe mult mai repede in par decat cel de la Avon si tind sa mai aplic inca o data pe par.

dsc_0281n

Kallos Glossy ulei cu cristale vine in flacon de 80 ml, pretul lui fiind de aproximativ 20 lei, este foarte hidratant si il foloseam inainte de utilizarea placii de par pentru a intarzia deteriorarea parului, imi face parul sa para mai sanatos si mai stralucitor. Inca o calitate a lui este faptul ca protejeaza parul de razele UV.

Cam astea sunt tratamentele pentru par pe care le folosesc momentan si cu care m-am inteles foarte bine. Daca folositi astfel de produse imediat dupa ce ati scapat de firele despicate nedorite, clar o sa va pastrati parul mai sanatos pentru o perioada mai lunga de timp si asta este un lucru care mi se pare genial la ele. Protejeaza structura firului de par chiar daca noi ne „agasam” parul atunci cand ne coafam.

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

