Organizatoare cosmetice

Am simtit si eu nevoia la un moment dat sa imi aranjez intr-un anumit fel produsele cosmetice pentru a sta la loc de cinste la mine pe masuta. Am cautat atunci niste dulapioare transparente cu sertare cum am vazut ca au majoritatea fetelor pe pinterest, dar nu am gasit si am ajuns sa ma multumesc cu unele colorate care arata putin cam copilaresti, dar isi fac treaba foarte bine.

Astazi am intrat pe Vivre si am gasit unele exact cum visam eu chiar si la oferta.

Organizator cosmetice 20 lei

56c46e49910610-35631940-459x388

Organizator cosmetice 30 lei

56c46de70366d5-56096779-1400x1400

Organizator cosmetice 55 lei

5864efc815ad09-36370129-1400x1400

Organizator cosmetice 65 lei

5864f0c9b81195-91336115-1400x1400

Mi se par atat de dragute si finute, incat am simtit nevoia sa vi le arat si voua. Sunt mult mai multe modele, dar acestea mi-au placut mie cel mai mult, dar mai jos va las un link sa le descoperiti pe toate, preturile lor incep de la 12 lei.

Toate modelele de organizatoare cosmetice

Va puteti face cont oricand folosind acest Link de invitatie, dupa care primiti automat 25 lei in credite cu care va puteti lua ce va doriti. Puteti chiar cumpara de 25 lei si sa folositi toate creditele, nu au suma minima de utilizare si asta mi se pare cel mai dragut.

Eu primesc pe mail mereu ofertele lor impartite pe categorii, oferte care sunt valabile doar o perioada destul de scurta (cateva zile).

Puteti beneficia de ofertele care vi le-am prezentat mai sus inca 2 zile si 12 ore de la publicarea acestui articol. Daca vreti sa prindeti ceva frumos trebuie sa va grabiti!

La ei pe site gasiti o gramada de decoratiuni, tesaturi, produse pentru baie, accesorii de iluminat, mobilier si multe altele.

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

