Desertul copilariei

Stau infofolita pe canapea, cu o carte pe picioare si o gustare langa mine…asta inseamna pentru mine o seara perfecta de iarna, fara sa fiu nevoita sa ies in gerul de afara.

Cand ma gandesc la prajituri si deserturi preferate nu pot decat sa imi amintesc zilele de toamna in care mama pregatea reteta ei secreta de mere la cuptor, o bunatate.

14666110_1995538524006206_6695377466449868837_n

Aroma lor ma purta pana in bucatarie, pentru a le savura calde.

Cum nu se poate sa am doar un desert favorit, eu fiind mare consumatoare de dulciuri, iarna imi place sa degust prajituri care imi aduc aminte de vara si de fructele suculente pe care le adun din pom si le pastrez tocmai pentru a face o prajitura minunata si de aceasta data am ales sa va arat prajitura mea cu caise pudrata din plin cu zahar vanilat.

15267679_2027000014193390_1866332187042432734_n

Tot ce imi doresc sa fac acum este sa va port intr-o calatorie a gusturilor si sunt sigura ca papilele gustative va dau nitele batai de cap dupa cateva poze, dar o sa continui.

Fiecare prajitura are o traditie aparte, retetele cu valoare au o traditie in spate si s-au purtat neschimbate de-a lungul timpului facute cu maiestrie de manutele muncitoare ale strabunicelor, bunicelor si mamelor noastre.

Sunt sigura ca si voi aveti amintiri minunate in care intrati in casa cu obrajii imbujorati de frig, de la joaca cu zapada si aromele imbietoare va poarta de nas pana in bucatarie unde inca se coace placinta minunata cu mere din cuptor, care va astepta sa terminati cu joaca si sa veniti sa o savurati.

15327311_2031894923703899_4997818153111071485_n

Intotdeauna am avut o pasiune pentru traditiile si produsele culinare din diverse regiuni sau tari. Imi place sa cunosc cat de mult posibil aromele care fac o tara sa fie atat de speciala. Fiecare reteta are clar un secret bine pastrat, care se transmite doar din generatie in generatie pana cand, cineva ne face o surpriza si ne lasa sa gustam o bucatica din rai, un desert traditional realizat dupa o reteta care are mai bine de 500 de ani.

Motiko ne impartaseste astazi un adevarat simbol cultural japonez, moti un adevarat deliciu pe care trebuie sa il tratam precum un privilegiu.

Motiko ofera o colectie unica de deserturi de lux, in crusta de orez, cu diferite umpluturi.

Putem alege din 15 delicatese pe cea care ne dorim sa o incercam astazi!

a

Stiu ca deja va ploua in gura, daca pot folosi aceasta expresie, pentru ca la cat de minunat arata… nu mai am cuvinte si imi doresc doar sa degust aceste minunatii una cate una, asa ca o sa va enumar sortimentele in care le puteti gasi:

Primul pe care eu l-as degusta ar fi cel de pina colada, apoi bineinteles le-as lua pe toate la rand pentru a descoperi aromele fabuloase! Din nou, cei de la Motiko ne sar in ajutor cu o oferta tentanta:

c

Le puteti achizitiona online sau daca dati o fuga pana la standul lor cu bunatati care se afla la AFI Palace Cotroceni Park Lake.

divider

Desert de lux Japonez, care soseste intr-un ambalaj minunat, gata de a fi daruit celor dragi.

 

dostavca

Daca le-ati testat/gustat astept sa imi spuneti parerea voastra! 😀

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

