Cum ne incalzim iarna?

Atunci cand este frig si stau sub paturica cu un ceai aburind in mana si ma uit cum fulgii de nea danseaza in zare, asternandu-se pe jos si formand un covor alb, pot gandi mai clar si pot spune ca am idei noi. Dansul fulgilor ma inspira si ma calmeaza in acelasi timp.

Ce poate fi mai frumos decat momentul in care stai la caldurica si admiri peisajul de basm?

Primele avantaje care mi-au rasarit in minte cand ma gandesc la panourile radiante cu infrarosu le gasiti aici:

Tabloul de pe perete

Dupa o gandire mai indelungata am mai ajuns la cateva concluzii referitoare la panourile radiante:

  • le poti monta orinunde si oricum, chiar si pe tavan pentru a nu ocupa spatiul peretilor, unde puteti pune oricand mobila sau orice altceva;
  • sunt egonomice fiind foarte subtiri;
  • consum de energie destul de eficient in comparatie cu un calorifer electric spre exemplu;
  • garantie extinsa de pana la 10 ani pentru panouri;
  • elimina igrasia din pereti, pentru ca mentin o temperatura constanta si peretii calzi;
  • comoditate si comfort prin folosirea lor, fiind scutiti de folosirea unei centrale termice scumpe si trasarea tevilor de apa pana la calorifere.

 Au aparut chiar si la stiri pe canalul ProTv pentru functiile benefice pe care acestea le au asupra organismului, fiind folosite in spitale.

Un video care mie mi s-a parut de foarte mare ajutor, deoarece explica foarte bine modul de functionare al panourilor si cum trebuie ca ele sa fie amplasate intr-un spatiu.

Am stat si am studiat aceste poze pe care le-am gasit la ei pe site, (gasiti linkurile la sfarsitul postarii) si am realizat de cate ori am trecut pe langa un asemenea panou in marile magazine (supermarketuri si hypermarketuri), cateodata acestea fiind amplasate precum cel din imaginea de mai jos.

panou-radiant-lucrare-basarabia

Si de alte ori, panoul ne prezenta o reclama la un anumit produs.

panouri-radiante-puiul-fericit2

Gasiti oferte foarte bune in linkul de mai jos:

http://www.panouriradiante-incalzire.ro/

Detaliile amanuntite despre aceste panouri radiante cu infrarosu gasiti aici:

http://www.chibzuintza.ro/incalzire-panouri-radiante-infrarosu/

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

