Cuptorul viitorului

Stau si ma gandesc cat de simplu ar fi daca ar exista un mic robotel care sa ne faca toate treburile prin casa, sa il programam frumos si sa faca tot ce vrem noi: sa faca mancarica, sa stearga praful,  sa curete podelele etc etc.

Sigur am avea mai mult timp de petrecut in moduri mult mai placute: sa ne uitam la filme, sa citim carti, sa tinem in brate persoana iubita cuibariti pe canapea.

Si totusi nu exista inca, poate in viitor o sa apara, dar nu vreau sa ii cunosc pretul oricum, asa ca sa revin cu picioarele inapoi pe pamant.

Ce imi doresc eu sa aiba un cuptor cu microunde, (asa ca sa va impartasesc din ideile mele putin fixiste despre cum vreau sa arate bucataria viselor mele) sa fie incastrabil, sa fie negru si sa nu iasa prea tare in evidenta comparativ cu mobila, sa fie slim, finut si dragut, poate chiar cu touch screen, fara butoane iesite in afara. Acum sa trec cu adevarat la lucrurile importante, as cumpara un cuptor cu microunde care sa incalzeasca mancarea uniform si care sa gateasca, ma refer sa il pot seta pe o perioada de timp in care sa gateasca orezul crud spre exemplu, este primul lucru care mi-a venit in minte si chiar e un exemplu bun.

Aici am gasit paradisul cuptoarelor cu microunde, ai de unde alege si inca cum, pe toate gusturile si sortimentele 😀 !

Cuptoare cu microunde

168867

Dupa ce am cautat putin prin toate cuptoarele cu microunde m-am oprit brusc la acesta incorporabil si imi place maxim, este tot ce va spuneam mai sus, dati click pe link si il vedeti: cuptor incorporabil.

Dar mai sunt o gramada de vizualizat, spre exemplu daca aveti o pasiune pentru stilul retro, sau bucatarie este rosie, sau doriti un element de culoare aprinsa in bucatarie, clar am gasit candidatul perfect si sincer firma producatoare este unica, nu am vazut culori mai aprinse si mai frumoase folosite si de altcineva, asa ca, nu va mai tin cu vorba si vi-l prezint mai jos:

167803

Asa-i ca seamana oarecum cu un radio? Are un stil aparte, asa cum mentionam si mai sus, il gasiti aici: Cuptor cu microunde Daewoo.

Nu va place rosu? Nu e nicio problema, il gasiti si pe NEGRU si pe BEJ, da chiar bej si arata incredibil de bine!

Ce ar trebui sa aiba cuptorul pe care il visati? Ce credeti ca o sa ne aduca viitorul?

Cu drag,

semnatura

Un gând despre “Cuptorul viitorului

Lasa un comentariu

