Frigiderul viitorului in stransa legatura cu caloriile

Nu stiu voi cum va inchipuiti un frigider in viitor, dar va pot spune visul meu in materie de frigidere.

Normal ca imi doresc un frigider care sa nu inghete si sa nu fie necesara dezghetarea lui sau curatarea lui, in interior sa miroasa mereu placut sau sa nu aiba un miros specific sa nu dea aroma alimentelor.

Cea mai mare inovatie pe care eu o vad in materie de frigidere probabil o sa va faca sa radeti, dar eu zic ca e o solutie minunata pentru multe probleme pe care le intampinam in zilele noastre.

Stam la calculator sau in fata televizorului si ne uitam la un film sau pierdem vremea pe facebook (depinde de fiecare cum decide sa isi utilizeze propriul timp liber) si parca totusi am manca ceva sa diminuam plictiseala, asa ca ne ridicam si dam buzna la frigider in miezul noptii sau chiar mai tarziu si mancam toate prostioarele pe care le gasim acolo…

Ca sa micsoram excesul asta de mancare atunci cand suntem plictisiti as face un frigider care sa nu mai poata fi deschis dupa o anumita ora, pentru a nu mai fi tentati sa ne deplasam in noapte cand apar diverse pofte hop si la frigider, o alta varianta ar fi atunci cand deschidem usa frigiderului cineva sa ne dea peste mana si sa inchida usa la loc. Oricum ar fi cred ca prima varianta este mai practica si poate fi pusa in aplicare fara mari eforturi. 🙂

Ce mi-a mai trecut mie prin cap ca fiind util la un frigider ar fi totusi un calculator de calorii pentru a ne tine evidenta mai usor la tot ceea ce mancam intr-o zi si a nu depasi exagerat numarul de calorii, pentru ca apoi sa ne miram de unde au aparut „minunatele” kg in plus sau din ce motiv hainele din sifonier sunt micsorate peste noapte.

caloriile_pufosenia

Sursa pozei: pufoshenia.org

Pana sa apara alte modele inovatoare de frigidere putem arunca un ochi pe link-ul de mai jos unde gasiti foarte multe modele la preturi foarte bune:

Frigidere

168148

Imi plac frigiderele care nu arata a frigider :), precum cel din poza pe care il gasiti aici: Frigider Daewoo Retro. Mi se pare un design deosebit si pare chiar o piesa de mobilier foarte interesanta.

Pe langa acest tip de frigidere care sunt deosebite din punctul meu de vedere, cat si faptul ca sunt colorate – Rosu, imi plac si cele incorporabile pe care le putem ascunde fara probleme in mobila si totul arata impecabil.

Orice frigider ati alege este o decizie personala care trebuie gandita si analizata din mai multe puncte de vedere, pentru ca este un bun pe care dati o suma de bani destul de maricica si care trebuie sa isi faca treaba bine o perioada de timp destul de lunga (de cativa ani), asa ca nu va zgarciti foarte rau la bani pentru ca trebuie sa luati ceva de care sa fiti multumiti.

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

