Urban print iti coloreaza lumea

Mi-a placut intotdeauna sa imi decorez obiectele personale in stilul meu propriu, poate am mai spus acest lucru si ma repet acum, dar intelegeti voi, fiecare are piticii lui.

Pe langa acest lucru imi place la nebunie sa imi etichetez lucrurile. Imi place sa am borcanase la fel in care spre exemplu imi pun dulceata facuta cu drag, ar arata minunat in borcanase identice etichetate frumos si scris de mana tipul de dulceata.

Ca sa va faceti asa o mica idee despre ce vorbesc o sa pun o poza mai jos (poza nu imi apartine)

9_pahare_limonada

Aceste stickere personalizate pot fi folosite de catre oricine si au nenumarate intrebuintari, in copilarie si in adolescenta imi decoram caietele pentru scoala cu etichete speciale pe care mi le admirau bineinteles toate colegele. De aici vi le puteti face chiar personalizate cu numele vostru si trebuiesc doar lipite.

Tot ce am enumerat pana acum ar fi vorba de o comanda de stickere intr-un numar mic, pe care cei de la Urban Print vi le pot face cu mare drag, dar sunt si cazuri in care spre exemplu va doriti sa incepeti o mica afacere.

Ati putea face niste etichete de preturi mai diferite, sa poata iesi in evidenta pentru a va face mai cunoscuti pe piata, sau in cazul in care sunteti producator de sapunuri hand-made si mi-a venit pe loc aceasta idee pentru ca este la moda aceasta mini-afacere profitabila, pentru ca lumea este in cautare de produse bio de calitate.

c44fa61e01a866e1071c164433f242b3

Arata atat de chic aceste sapunuri incat imi vine sa achizitionez unul din fiecare model. ❤

Dupa cum spuneam cu ajutorul unor etichete si stickere putem personaliza absolut orice, mai ales ca au aceste avantaje:

nb

Toate pot fi facute dupa design-ul ales de voi si modelul dorit, atat poza imprimata cat si forma lor. O sa va arat cateva idei dragute de pe site.

etichete-rotunde2

Va plac tricourile? Normal ca va plac mai ales daca le puteti inscriptiona:D

Este o idee minunata chiar si pentru cadoul de Valentine’s Day, mai ales ca aceasta zi se apropie de noi cu pasi repezi, poate iubitului ii place un desen anume, sau va puteti imprima un tricou cu poza voastra sau citatul preferat.

Sproject-5-1

Orice idee va trece prin cap poate fi pusa in aplicare cu usurinta.

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

