Corpurile de iluminat

Cu un apartament in plina amenajare, imediat dupa ce am terminat cu gresia, faianta si parchetul, primul lucru la care mi-a zburat gandul au fost:

Corpuri de iluminat

Evalight ma tenteaza cu o multime de modele interesante de aplice, lustre si corpuri de iluminat.

Pentru holul mic de la intrare mi s-a parut perfecta aceasta aplica, mai ales ca este foarte draguta.

In ultimul timp am observat ca imi „intra pe sub piele” cam toate decoratiunile care au cristale, probabil din cauza ca imi petrec extrem de mult timp pe pinterest si gasesc o multime de solutii de amenajari cu candelabre uimitoare si spoturi cu cristale.

apl

Chiar ma bucur ca le pot gasi si la noi intr-un magazin, fara sa raman cu gandul la un vis ce nu poate fi indeplinit.

Pentru living aveam nevoie de  doua sisteme de iluminat si acestea mi se par superbe, mai ales de modul in care se „imprastie lumina pe tavan”.

bh

In baie am ales sa amplasez spoturi, mai precis 4 la numar, pentru o distribuire a luminii uniforma in toata suprafata baii.

Spoturi cu cristale, pentru ca sunt o nebunie si arata absolut demential. Eleganta mi s-a parut intotdeauna cea mai buna alegere, simplitatea si eleganta ma definesc.

baie

Sa fim seriosi, cu cat avem mai multe variante de alegere, cu atat este mai grea alegerea. Sunt atat de multe modele frumoase si incerc sa ma gandesc care imi place mai mult, dar in momentul in care iti plac prea multe…trebuie sa mai ceri o opinie.

Pe site gasiti dimensiunile detaliate la orice produs, specificatiile si (ceea ce mi se pare wow) va puteti alege nuanta dorita pentru cristale. De parca nu era deja alegerea dificila dintre atatea spoturi frumoase, trebuie sa va ganditi si la nuante! Oricum ar fi pentru o impatimita ca mine in ale culorilor, totul trebuie sa realizeze la final un ansamblu perfect armonizat de culoare.

Eu totusi o sa mizez pe clasic, cristal transparent, dar puteti intra pe site sa va minunati si de celelalte nuante, cu siguranta va pica ceva cu tronc.

Preturile sunt reduse in aceasta perioada si reprezinta o oportunitate buna de achizitionare a mai multor produse.

Aveti peste 280 de pagini pline cu produse din care va puteti alege ceea ce se potriveste cel mai bine in intimitatea casei voastre. ❤

Pentru a nu exista nicio problema a drepturilor de autor, va precizez ca toate pozele sunt preluate de pe site-ul Evalight.

Cu drag,

semnatura

Lasa un comentariu

