Sapunul lichid Dove Original/unt de shea

DSC_0008_9

Daca totusi nu stiati cat de minunate sunt produsele Dove, o sa va mai spun eu inca o data. 🙂

Am primit o minunata cutiuta de la Buzzstore cu sapun lichid pentru maini si un prosopel. Mama si-a oprit bineinteles Dove original de dragul amintirilor placute si eu l-am incercat pe cel cu unt de shea si vanilie.

Pe langa faptul ca miros cu adevarat minunat amandoua simt ca imi hidrateaza mainile in profunzime. Face multa spuma catifelata si mirosul imi persista foarte mult timp pe manute.

DSC_0002_30

Atingerea lui delicata am comparat-o cu petalele florilor, pentru ca asta imi inspira.

DSC_0011

Pentru ca sunt fidela brandului Dove, va arat aici o mica parte din colectia mea de produse. Laptele de corp care imi lasa pielea catifelata dupa un dus hidratant, samponul care imi lasa parul incredibil de matasos si deodorantul care persista intreaga zi.

DSC_0009_10

Iubesc si sapunul solid de la Dove, dar cand simt nevoia de mai multa hidratare il folosesc pe cel lichid si vi-l recomand cu drag si voua. Mainile mele nici nu mai au nevoie de crema.

Mai ales acum cand sunteti in mijlocul curateniei de primavara vi-l recomand, pentru a va rasfata manutele muncite!

Cu drag,

semnatura

Un gând despre “Sapunul lichid Dove Original/unt de shea

Lasa un comentariu

