Tag: Mid-year book freak out

Am primit acest tag de la Anca GV chiar astazi si m-am decis sa il completez acum, pentru ca am un pic de ragaz.

1. Cea mai buna carte pe care ai citit-o pana in aceasta parte a anului 2017?

Justice Drake are el un mod de a vorbi foarte interesant, este pur si simplu direct si spune totul verde in fata. Asta a facut ca aceasta carte sa fie in topul meu in jumatatea acestui an.

Pervertirea S.L. Jennings – recenzie

2. Cea mai buna continuare a unei carti citite in 2017?

Asteptam cu sufletul la gura sa aflu cum se continua povestea celor doi si continuarea cartii mi-a multumit cu adevarat asteptarile, am lasat mai jos si recenzia.

Viata e usoara, nu-ti face griji – recenzie

3. O carte nou lansata pe care nu ai citit-o inca, dar vrei neaparat:

Sa spunem ca mi-a soptit o prietena cat de superba este aceasta carte, e vorba de Anca GV si cum noi ne stim preferintele in materii de carti, daca ea a spus ca este o carte care merita, pai atunci clar merita!

Vocea lui Archer de Mia Sheridan

4. Cea mai anticipata lansare din a doua jumatate a anului?

Abia astept sa vad cum se continua povestea lui Blake si a Ericai in „Pasiune amețitoare Autor: Meredith Wild„, pentru ca primele doua carti din serie mi-au placut foarte mult si va las si voua recenziile aici:

Intalnire periculoasa – Meredith Wild recenzie

Atractie fatala – Meredith Wild recenzie

5. Cea mai mare dezamagire?

Dupa doua carti minunate chiar nu ma asteptam ca la inceputul acestei carti sa adorm de fiecare data cand puneam mana pe ea, sa zicem ca primele 100 de pagini mergeau scurtate foarte bine pentru a face cartea mai interesanta din punctul meu de vedere. Dupa ce am trecut de aceasta prima impresie, cartea mi-a placut.

Imi pare rau, sunt asteptata… Martin- Lugand Recenzie

6. Cea mai mare surpriza?

Cartea este o bomba intradevar, nu stiam ce se va intampla, cum, asa ca am citit-o in cel mai scurt timp posibil ca sa pot afla tot. Finalul clar m-a dat peste cap!

Dubla atractie – S.L. Jennings recenzie

7. Noul autor preferat (debutant sau nou pentru tine)?

S.L. Jennings, pentru ca a adus doua carti in topul preferintelor mele.

8. Cel mai nou crush pe un personaj?

Clar raspunsul meu este Blake: inteligent, misterios si clar frumos. 🙂

 Atractie fatala – Meredith Wild recenzie

9. Cel mai nou personaj preferat?

Ellie Carmichael  pentru ca este o persoana plina de putere, reuseste sa fie iubita perfecta, sora perfecta, fata perfecta si prietena perfecta, timp in care se lupta si cu boala sa. Atitudinea ei iti da incredere.

O gasiti ca si personaj in toate cartile seriei:

Intreaga serie a cartilor Pe strada Dublin scrise de Samantha Young

Cartea la care am lasat recenzia putin mai jos este chiar povestea ei:

 Until Fountain Bridge – Recenzie

10. O carte care te-a facut sa plangi?

Sa plang e putin spus, m-a facut sa stau cu servetelele in poala, cu ochii plini de lacrimi si cu telefonul in mana citind neintrerupt!

Aerul pasiunii Brittainy C. Cherry – recenzie

11. O carte care te-a facut fericita?

Clar sunt atrasa de dramele cu happy end, asa ca pe mine m-a umplut de fericire finalul cartii.

Caleidoscopul inimilor – Claire Contreras (recenzie)

12. Cea mai buna ecranizare a unei carti pe care ati vazut-o anul acesta?

Draga John – Nicholas Sparks am terminat-o de citit acum o luna de zile si nu am apucat sa ii scriu inca recenzia. Cartea este minunata si clar va spun ca inainte sa vizualizati filmul trebuie sa cititi cartea, pentru ca altfel personajele din film va vor influenta imaginatia. Mi se pare o ecranizare de exceptie si faptul ca respecta cartea mi se pare cel mai important.

Dear John se numeste filmul si este aparut in 2010.

13. Recenzia perfecta scrisa pana acum?

Imi place sa cred ca recenzia perfecta este scrisa la una dintre cartile adorate de mine, bineinteles ca este scrisa chiar de Colleen Hoover, pe care o indragesc cu mult inainte de a avea acest blog.

Ugly love (despre fata urata a iubirii) Colleen Hoover

14. Cea mai frumoasa carte pe care ti-ai cumparat-o (sau ai primit-o) anul acesta?

O carte minunata care mi-a facut inima bucatele, apoi tot ea mi-a lipit-o la loc, mai jos aveti si recenzia ei, sper sa o devorati la fel ca si mine.

Caleidoscopul inimilor – Claire Contreras (recenzie)

15. Ce carti trebuie sa citesti pana la sfarsitul anului?

Vocea lui Archer de Mia Sheridan este chiar prima pe lista dupa ce termin cu seria Amantul de Jodi Ellen Malpas si momentan sunt la ultima carte, cea de a treia din serie.

Seria After de Anna Todd a fost foarte laudata in fata mea si clar trebuie sa imi fac timp pentru ea.

Dau tag-ul mai departe Soniei Pride sa ne spuna si ea cu ce carti s-a delectat anul acesta. ❤

Cu drag,

semnatura

2 gânduri despre “Tag: Mid-year book freak out

Lasa un comentariu

